Pravidlá akcie 2+1 zdarma

PRAVIDLÁ PREDAJA „2 + 1 zdarma“

 

Článok 1.

  1. Spoločnosť PIX s.r.o., IČO: 04694074, so sídlom na adrese Kaprova 42/14, 1000 Praha 1 CZ (ďalej len „Spoločnosť“), organizuje predajnú akciu s názvom „2+1 zadarmo“ (ďalej len „Akcia“).
  2. Predmetom tohto dokumentu je celková revízia pravidiel (ďalej len „Pravidlá“) Tieto pravidlá sú jediným dokumentom, ktorý je záväzný pre pravidlá Akcie. Tieto pravidlá sa môžu meniť a dopĺňať len písomnými dodatkami uverejnenými rovnakým spôsobom ako tento dokument.

Článok 2.

  1. Akcia bude prebiehať od 11.2023 do 31.10.2023 v e-shope batoharen.sk, pričom ponuka týkajúca sa Akcie bude platná len počas uvedeného obdobia.

Článok 3.

  1. Účastníkom Akcie môže byť fyzická alebo právnická osoba, ktorá je koncovým zákazníkom a spĺňa ostatné podmienky stanovené v týchto Pravidlách (ďalej len „Zákazník“). Akcia nie je určená pre osoby, ktoré nakupujú tovar zahrnutý do Akcie za účelom ďalšieho predaja.
  2. Do Akcie budú zaradení len tí Zákazníci, ktorí spĺňajú všetky podmienky Akcie. Spoločnosť si vyhradzuje právo kedykoľvek podľa vlastného uváženia posúdiť splnenie stanovených podmienok jednotlivými Zákazníkmi a vylúčiť z Akcie Zákazníkov, ktorí nespĺňajú podmienky stanovené v týchto Pravidlách, a to podľa vlastného uváženia.

Článok 4.

  1. Zákazník sa Akcie zúčastní zakúpením sady troch (3) výrobkov označených symbolom [2+1] v rámci jedného nákupu v čase a na mieste konania Akcie v súlade s článkom 2 Pravidiel („Nákup“).
  2. Zákazník získa najlacnejší z troch (3) výrobkov v rámci bezplatného Nákupu.
  3. Každý zákazník sa môže Akcie zúčastniť opakovane, vždy však po splnení všetkých podmienok účasti podľa týchto Pravidiel.
  4. Spoločnosť má výhradné právo posúdiť splnenie stanovených podmienok Akcie jednotlivými Zákazníkmi. Spoločnosť je oprávnená definitívne vylúčiť Zákazníka, ak má podozrenie, že sa Zákazník dopustil podvodného konania alebo iného konania, ktoré je v rozpore s dobrými mravmi. Toto rozhodnutie o vylúčení Zákazníka je konečné, bez možnosti odvolania.

Článok 5.

  1. Tieto Pravidlá budú k dispozícii na webovej stránke batoharen.sk počas celého obdobia konania Akcie.
  2. Spoločnosť je možné v súvislosti s Akciou kontaktovať aj na e-mailovej adrese alebo telefónnom čísle uvedenom na webovej stránke batoharen.sk.
  3. Účasť na Akcii je dobrovoľná. Účasťou na Akcii Zákazník súhlasí s týmito Pravidlami a zaväzuje sa ich plne dodržiavať. Práva a povinnosti vzniknuté v súvislosti s Akciou, ktoré nie sú upravené v týchto Pravidlách, sa riadia právnym poriadkom Českej republiky.
  4. Spoločnosť si vyhradzuje právo zmeniť podmienky Akcie alebo dobu trvania Akcie bez uvedenia dôvodov a bez poskytnutia akejkoľvek náhrady a bez akýchkoľvek nárokov Zákazníkov voči Spoločnosti. Každá takáto zmena Pravidiel alebo Akcie bude oznámená rovnakým spôsobom ako tieto Pravidlá. Zmeny bude Spoločnosť vykonávať len z výnimočných dôvodov, najmä v reakcii na okolnosti, ktoré Spoločnosť nemôže primerane ovplyvniť, vrátane technických alebo právnych dôvodov, a za predpokladu, že sa Spoločnosť bude vždy snažiť minimalizovať ich vplyv na Zákazníkov.
  5. Pri uplatňovaní práv z vadného plnenia (reklamácie) tovaru v rámci tejto Akcie sa postupuje podľa platnej právnej úpravy obsiahnutej najmä v zákone č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka, v znení neskorších predpisov a v súlade s platným Reklamačným poriadkom Spoločnosti.
  6. Pri odstúpení Zákazníka od zmluvy bude Zákazníkovi vrátená kúpna cena a odstúpenie Zákazníka od kúpnej zmluvy sa vždy vzťahuje na súbor všetkých výrobkov zakúpených v rámci Nákupu.
  7. Zľavy a iné výhody v rámci tejto Akcie nie je možné kombinovať s inými zľavami alebo inými predajnými akciami.
  8. Orgánom oprávneným na mimosúdne riešenie spotrebiteľských sporov vzniknutých v súvislosti s účasťou Zákazníka, ktorý je fyzickou osobou – spotrebiteľom, v tejto Akcii je Česká obchodná inšpekcia, na ktorej webových stránkach (www.coi.sk) Zákazník nájde okrem iného údaje o spôsobe a podmienkach mimosúdnych riešenie sporov, keď toto konanie môže byť zahájené iba na základe návrhu Zákazníka a potom, keď sa mu nepodarí spor vyriešiť priamo so Spoločnosťou. Formulár návrhu na začatie konania o mimosúdnom riešení spotrebiteľského sporu je dostupný na internetových stránkach Českej obchodnej inšpekcie.
  9. Zákazník, ktorý je fyzickou osobou – spotrebiteľom, má ďalej právo začať mimosúdne riešenie sporu online prostredníctvom platformy ODR, ktorá je k dispozícii na webovej stránke https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=CS. Postup mimosúdneho riešenia sporu nie je mediáciou podľa zák. č. 420/2004 Z. z., o mediácii, ani rozhodcovským konaním podľa zák. č. 335/2014 Z. z., zákon o spotrebiteľskom rozhodcovskom konaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov, a jeho využitím nie je dotknuté oprávnenie Súťažiaceho obrátiť sa so svojím nárokom na Slovenskú obchodnú inšpekciu či na súd.